vrijdag 24 februari 2012

Beetje informatie :)

Ik was dinsdag naar de meeloop dagen van Lessius hogeschool geweest in Mechelen. Ik ga toerisme doen volgend jaar. Ik kijk er heel hard naar uit!
Dus het kan zijn dat je hier dan ook heel veel info
vind over verschillende landen en vakantieparken enz... Ik reis dus heel graag! Vooral Spanje is één van mijn favoriete :) , nu is het al even geleden dat ik er ben geweest. De laatste keer was naar Barcelona met 't school.
Barcelona is een heel mooie stad, maar ook zeer druk. zo zijn we bijna een paar keer overhoop gereden, we konden nog maar juist weg springen. :p
Ik zal bij dit bericht een aantal foto's bijvoegen en dan kunnen jullie zelf is even zien hoe het daar is.
Groetjes Sandy














































Camp Nou het voetbalstadion van Barcelona



Geen opmerkingen:

Een reactie posten