maandag 27 februari 2012

Vandaag een half dagje school gehad.
Ik heb dit nog niet verteld zeker? Ik doe nu volwassenonderwijs om mijn diploma secundair te halen zodat ik kan verder studeren aan de hogeschool. Ik moet nog twee lessen volgen en dan zou ik op het einde van het schooljaar een diploma secundair moeten hebben. :)
Laat ons hopen dat het lukt!

Frans is voor mij toch wel één van de moeilijkere vakken! Beetje bij beetje leer ik het wel ze maar het gaat langzaam.
Ik volg ook nog een cursus Spaans, dit is toch ook wel een leuke taal om te leren! Het gaat ook niet altijd even vlot maar het gaat.
Ik ga graag naar Spanje op vakantie daarmee dat ik deze taal heb gekozen mijn plan is toch om volgend jaar terug naar Spanje te gaan, na zoveel jaren van er niet geweest te zijn. OLé!

Voila toch al weer iets meer dat jullie weten over mij!

Groetjes Sandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten